Jump to content
Important Survey - Please Participate ×

Open Group  ·  448 members  ·  Rules

Long Haulers

To those who do not seem to heal :(


[Ma...]

Recommended Posts

[co...]

Mascha

You can add me to that list, too.

And no, I have not used other drugs,CLEAN LIVING HERE FOLKS   " I wish there was love and support for us instead of judgement and shaming." yeah me too.

I see nothings changed here.

see ya good luck

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

[St...]
On 29-3-2024 at 13:11, [[O...] said:

Mascha, ik heb je draadje gelezen en ik weet niet hoe ver je er naast zit. 6 jaar?

Ik ga naar 10 jaar vrij en helaas in een tegenslag van 8 weken, maar vóór deze tegenslag had ik meer dan 12 maanden een gevoel van 80 tot 90% en dacht dat ik dicht bij het einde van deze nachtmerrie was, maar helaas lieten stress en inspanning mijn CZS rammelen. 

Persistent Protracted wordt in deze gemeenschap belasterd en moet om de een of andere reden BEWIJZEN dat hun tijdlijn niet het gevolg is van medicijnen, drank of medische procedures. Ik haat het om het te vertellen aan degenen die vroeg op pad zijn, sommigen van ons doen niets en eindigen jarenlang met frustratie!! 

Ik loop echter al bijna tien jaar rond in deze gemeenschap en ik ken persoonlijk een paar mensen die volledig genezen zijn. Ze genazen na 2/3 jaar en zijn een gezond, normaal leven gaan leiden. 

 Ik heb ook een hechte groep wd-vrienden van 10/11/12 en 13 jaar oud, die niet genezen zijn en in sommige opzichten erger zijn. 

Betekent dit dat we gedoemd zijn en hier nooit vrij van zullen zijn?! Laat ik het zo zeggen: ik ben nog niemand tegengekomen die 20/30 of 40 jaar oud is en nog steeds onwel is, en geloof me, als deze mensen zouden bestaan, zouden we erover horen. 

Ik heb gedurende mijn 10 jaar bij wd met Baylissa gesproken en heb haar altijd erg zorgzaam en professioneel gevonden, en ja, het kan frustrerend zijn om te genezen, iedereen geneest, vooral als dat niet het geval is, maar dat betekent niet dat dit niet het geval zal zijn. gebeuren. 
 

En voor de goede orde: het is niet alleen Baylissa die zegt dat iedereen geneest, Dr. Jennifer Leigh en wijlen Una Corbett, die meer dan twintig jaar in de wd-gemeenschap zat, zeiden ook dat iedereen geneest, en voor ons aller bestwil reken ik daarop. waar zijn. 

How about people who didnt make it that long?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...